Levering
Levertijd
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te leveren. Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verwerkt en opgestuurd. U ontvangt altijd een track & trace als u uw e-mailadres opgeeft. Zo kunt u precies zien wanneer uw bestelling wordt geleverd.
Verzendkosten in Nederland
Wij leveren uw bestelling geheel gratis bij een minimale bestelwaarde van 50 euro. Bij bestellingen onder het voorgenoemde bedrag brengen wij een tarief van 4,95 in rekening. Voor bestellingen buiten Nederland gelden er andere verzendkosten. Staat uw land er niet bij vermeldt, dan kunt u een mail sturen naar info@krullenclub.nl.
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@krullenclub.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Uitzonderingen retourneren
Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
- Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
- die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
- die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- die snel kunnen bederven of verouderen;
- waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
- voor losse kranten en tijdschriften;
- voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@krullenclub.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”